Krajane.cz | Austrálie - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Jsem hotelovy recepcni z anglickeho Manchesteru a chtel bych Anglii vymenit  (Přečteno 27708 krát)
Martin68Pastor



Karma: 0
Příspěvků: 7



WWW
« : Únor 01, 2010, 02:17:30 am »

Preji krasny den, jsem v Anglii od roku 2004, od roku 2006 pracuji jako recepcni v hotelu Premier Inn a doma v CR mam sveho sedmileteho syna, ktereho bohuzel diky memu pracovnimu vytizeni vidim jednou za rok na dovolene. Rad bych se proto prestehoval blize k nasim hranicim ale po zkusenostech z Anglie bych rad dale zustal mimo CR.  Mam takovy svuj osobni plan a hledam nejakou dobrou milou spriznenou dusi ktera by mi pomohla se definitivne rozhodnou do ktereho mesta v Nemecku se pokusit prijet a pracovat tam, ja osobne mam zatim v oblibe Frankfurt, Mnichov nebo Norimberk, ciste z praktickych zkusenosti ze se odtama dobre jezdi po dalnici do CR, takze bych nemusel resit nejake letenky a pak byt v CR bez auta atd atd. Rad bych samozrejme natrefil na nekoho kdo v nejakem hotelu pracuje a kdo by mi mohl pomoci s hledanim prace. Ja planuji zde v Anglii nastoupit v zari do skoly pro rozsireni kvalifikace na Masera pro vsechny druhy masazi, je to skola na jeden rok, takze nekdy kolem leta pristim rokem bych to tady rad ukoncil a zahajil svuj zivot v Nemecku. Mezitim snad nebude dalsi krize a zaroven nam Nemci uvolni pracovni trh ktery samozrejme v prve vlne zaplavi asi miliarda Polaku jako se to stalo tady v Anglii ale presto doufam ze se mi podari se uchytit. Rad bych mel proste nejakeho dobreho skritka na diskutovani ...nejlepe na skype, moje skype je jednoduche, nevedel jsem jak si zvolit nick tak protoze jsem husakovo dite tak me skype je "gustav.husak"   Mym snem je prace v hotelech jako je Radisson nebo Marriot ale ze